2024-01-01

ooo thanks for the milk

JOU!! ekaks hyvää uuttavuotta uutta vuotta 2024 syön täs sushii klo 04:43 life is good ja sit toisekseen

HUOM en oo genshin luuseri ostin tän maton tissien ja pyllyjen takii

mul on taas nina! FULLS TOCK MINT CONDIS NINA?!?? mua kinda skämmättiin full on sen ekan ninan kans (mustaa permanenttitussia eyelinerien päällä mitä helee broidi) nii myin sen pois aikeina hankkia uus tilalle ja kohos joku 2,5 v mut vihdoin sain aikaseks! shout out selmerille mandarake heads upista

nimesin sen usagiks koska mun edellisestä japaninimestä on jo kymmenen pitkää vuotta eli ansaitsin tän

oon isoin jun planning asslicker mut se et mainostatte nahh-atoo valheellisil promokuvil vaivainen kuukausi ennen sen julkasuu on LIKASTA
pullipein pullip ikinä
murjoin mu sormen tota silmää sulkies.... jos sen vieteri ruostees tapan varmaan jonku
mäy miau MAU rakastan

oon ollu jostain syystä ihan mega fed up kyllästynyt tylsistynyt pullipskeneen kesästä asti ja hylkäsin mun 10-vuotiaan ig tilinki jo mutta must tuntuu et vanhat jun planning beibit ja pokkarikuvaus on just se mitä tarvitsin uuteen nousuun! hanakkana aina intän et en oo nostalgian perään ja pidän katseen tulevaisuudessa mut actually VITUT pullipnostalgia on parasta huumetta ikinä

tän postauksen kaikki kuvat napattu mun lapsuuden sony DSC-W320 digipokkarilla jolla kans aikoinaan alotin nukkeilun mut en vaan ollu sillon discoverannu toimintoa nimeltä salama nii en kyenny ihan samoihin sfääreihin. happens to the best of us! tää on ihan överichillii ku toi kamera ei oo juuri minkään kokonen JA parhaan fiiliksen saa kun ei ees muokkaa kuvii tippaakaan joten 2024 uv-lupaus vois vaikka olla kuvata koko vuoden nukkekuvat vaan tällä (mitä jos teen a doll a weekin??? legit kykenisin siihen nyt OMG)


oon myös kassit syvällä uudessa littlest pet shop vaiheessa joten obviously mun piti ostaa usagille oma marsu (#213) ja mul on näissäkin joku nostalgiaelitismi päällä ku en oikeen osaa ees innostuu tosta best funin G7 launchista koska ÖÖ ne ei oo punamagneettisii?? gtfo!

˗ˋˏ ૮₍ ´ ꒳ `₎ა ♡ ˎˊ˗

sit sain kans joululahjaks poikaystävältä pajan joka on myös maailman rakkain mut en älynny kuvata sille omaa shoottia nii se saa tällasen jälkimaininnan vaan.... NOLOO pitää pistää pokkari raikaa niin se saa ehkä oman postauksensa

úna <3 ja aliexpresskissa we ballin on a budget here

kiitos paljon lukemisesta ja kuulumisiin! saatan tän pokkari-innon myötä ihan oikeesti postata jo ennen kesää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti