2023-06-12

kukkiikkia kukkiikkia

moi! käytiin lauantaina tsiigailee alppiruusupuistoa pojkiksen, malloryn ja pavun (yeah mun gretelin nimi vaihtuu minkä kerkee älkää siitä pahastuko) kanssa! parit kukat oli jo nätisti avautunu mut pitää ehdottomasti tehä toinen reissu vielä et saan loputkin kuviin 🫡


my BABY !!! mul oli pitkän aikaa nää vaatteet mallul oottamas et saadaan kuvia vaaleanpunaisten kukkien kanssa ja viimein se tapahtui pääsen pesee sen mad kulahtaneen stockpaidan vihdoin

pavusta/papu-ailísista eli ex-elsasta sen verran et se sai mun tonttukorvaheadbackin, peruukin joka mul oli aiemmin wilhelminalla ja pienet viirut alaluomiin ja aijaiajai ku kelepoo taas... myymisuhalta pelastuttu taas ainakin pieneksi hetkeksi



seuraavana päivänä mulla oli visio:

turns out, visio oli flawed koska jumalauta mitkä KANOOTIT noi pandan kengät on.

olin sit pussy ass bitch ja annoin nialle muovikengät. 🤝🏻 tän kuvan napsimista sain odotella hyvän tovin koska just ku sain nuket aseteltuu tohon niin joku perhe tuli peeloilee taustal huoh THE AUDACITY. also nian jalat kelluu ilmassa oisin voinu esim käyttää sen venailuajan niiden asetteluun??

sen jälkeen tuli kuvailtua typyjä siltään! nää junin omat ruusukuvat ihan insane... tässä kans kännykkäräpsy paikalta:

!!! kuKIA

hyvä sauma kans ilmottaa et juupsista tein junille kans pisamia! no doll is safe from meitsi ja mun vesivärikynät

nian hiukset oli yks kaaos ton hatun jäljiltä enkä niitä liiemmin jaksanu kuvauspaikalla sukia joten mietiskelen vähän tässä josko lähtis kokeilee uudelleen koska namskis mikä tausta

tää cherien vanha peruukki on nialla niin rakas vaikkei ihan huudakaan lomafaijaa..



ihan alkukuusta tuli niin kurjat kelit etten ottanu siinä välissä yhtään kamerakuvia, mut parit kännykkäräpsyt mulla on silti jaettavana:


gals being pals ja junin pöndereissu (kuvat otettu klo 23........)

JA parit leprottokuvat huhtikuulta joiden olemassaolon olin unohtanu kokonaan:

joiden jälkeen semi noloo heittää tää hemo filtteri lerppo loppu..laimennukseks?:

kiitos katselusta!!!! pog

1 kommentti: