2023-03-23

hold on, this website isn't safe




MOI pitkästä aikaa teki mieli raapustella blogiin,,,

tässä ei oo viimepostauksesta nukkerintamalla ihan hirveesti muuta tapahtunu ku lowkey kansanmurha meneillään:D tästä lähdettiin keväällä 2022:

shinku êlhildr luslya elsa/junie plusle kyy ailís
cherie mallory ffiôn iola badb guinevere

ja tähän on tultu vajaassa vuodessa:

plusle mallory iola cherie junie
slay!! muuten no ragrets mut haluisin eeehkä taas vähän tummemman hahmon?? niik menin si legit yeettaa principessan, wilhelminan ja mad hatterin peräjälkeen ajattelematta yhtää kui vanillaks se jättää mun kokoelman huOH. prunellaki lens ku en jaksanu sen oikeesti tosi rumia luomivärejä (sue me) enkä löytäny kivaa peruukkia mut nyt tuntuu et hartsifirmat pamauttelee ilmoil prunella-approved peruukkeja kui sieniä sateella et jes kiitti hei kamut


ulkonäkömuutoksista sen verran että mallory (mm08) sai pisamia, elsa (gretel) myös ja uuden nimenkin (junie). pluslella (leprotto) kävi tässä välissä obitsu mutta nyt se on taas fullstock lisäripsillä pluS iolalle (brh) heitin testiks dotorin stockchipit! nää on kaikki tosi babyja me likey


sit kelasin kans availla mun nukkesuunnitelmia! oon ollu lopen kyllästyny melkein jokaikiseen stockmalliin markkinoilla mut energiainto ei riitä kustomointiin tai kukkaron nyörit artistinukkeihin.... kUNNES:




oon hurahtanu dal chibi risaan uusiks ihan täysin näin .... 12 vuoden jälkeen? nimenomaan tää vintage rock girl oli peräti suunnitteilla mun ekaks nukeks ikinä (muut ehdokkaat oli ddalgi ja prupate, voitteko kertoa mulle et miten helvetissä päädyin GRELLIIN), joten päätin et vihdoin on se A i k a

ihan vaan et voin puhua tästä nukkeSUUNNITELMANA enkä spoilerina, sovitaan etten todellakaan napannu tätä typykkää jo dollyteriasta lohdutus-/reippauspalkinnoksi kamalaan pienryhmään joutumisesta sähkönmittaustekniikassa 🥲  tästä tulee kallis kevät koska tuntuu et tarviin täntasosen palkkion jokasest laboraatiosta ja niitä ois viel 4 jäljellä...


peruukista en oo vaivautunu stressailemaan, sen stock kuulemma niin himputin pehmeä että tarviiko sitä ees vaihtaa? silmät sillä on söpöt stockina kans mUT oon huomannu et tän meikki poppaa ihan erikivasti niillä yksilöillä joille on vaihettu vaaleet silmäsirut joten this is the way

JA: tää saa TISSIT! oppai loli anteeks

oon halunnu isotissistä dalia about siitä lähtien ku näin tämän kuvan ja absoluuttisen rakastuin konseptiin vähän maturemmasta dalista. mun og dal-gangihan oli aina pukeutuneena tasoo eskarilaisiks.... risalle siis 22cm L-bitsu ja aikuisempia vaatteita! lapsinuket vaan ei taida olla mun juttu (paitsi minikoossa, i believe in nendo doll supremacy). muistelun nimissä parit arkisto-otteet og joukosta!!:



pre-lisäripsi era omg.....

baaabyt <33! juni (cinnamoroll) ja nita (ra muw) on nykyään adelen lössissä, yuin (puki) ja nelian (dotori) menoista ei mitään käryy

muuten ei nukkesuunnitelmia oikein oo? figuurit vieny mun sydämen nyt täysin....
tässä tosin viel kaksi mielivaltaista hyllyräpsyä uusista playlinetulokkaista:

G3 lala ja frankie, ne pirun kalliit versiot
shadow high zooey electra

sit viel tärkee ilmotusluontonen asia eli lisätkää mut gosussa oon figitus


heibsuL das ist alles!!!!!!!!!


2 kommenttia:

  1. Aaa mahtavaa saada taas lisää blogicontenttia! <3 Oon nii innoissani tästä Chibi Risasta, hands down ihan parhaita Daleja mitä on olemassa! Ja maturempi Dal kuulostaa nii hyvältä omg. Tykkäsin aikanaan ihan sikana sun Daleista, apua mitkä nostalgiat näistä kuvista :'D Samaistun vahvasti et lapsenomaiset nuket ei enää tunnu samalla tavalla omilta, mut silti love to see them!

    Sun uusimmat playline-nuket ilahduttaa kans, G3 Lala on paras <33 (Jos ois yhtää sen muotosta aukkoo budjetissa niin maistuis,,)

    Tää Pullipeissa tapahtunu joukkomurha on aikamoinen, respectit että osaat pienentää kokoelmaa koska jösses :'DD Ootan innol jos päädyt vielä joskus hankkimaan taas tummempaa nukkea kokoelmaan takas!

    Sun postauksia on aina kiva lukea! 🌻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa kiitos kommentista!! <3 chibi risalla nii hullun söpöt meikit, hassua et se on oikeestaan ollu mun toivelistalla vaan tuollon 2011 ja sit ei myöhemmissä dalhaaveissa ollenkaan.

      kävin tiirailemassa sitä "budjetti"versioo (...) lalasta prismassa ja ngl se oli ihan yhtä söpö, ois melkein voinu venata niiden tuloa kauppoihin... täl tosin kivempi paita mut huhhuh, eihän ne G1 kalleimmatkaan nuket koskaan kivunnu 40€ yli suomessa. :'^)

      tykkään ihan hirveesti tästä pienemmästä kokoelmasta, olin jo pitkän aikaa kattonu haikaillen kuvia mun 2018 lössistä joka seikkaili siinä 5-7 paikkeilla ja finally we're here!! mulla on nyt taas vähän jun planning vaihe meneillään nukkemieltymyksissä joten tummempien stocknukkejen valikoima pienentyny snadisti, vähän oon miettiny chilliä uudelleen kokoelmaan mut oikeestaan se näyttää niin sievältä et miellän sen enemmän söpisnukeks :D

      Poista