2021-01-13

lucky number 13


siinä se nyt on! mun vuoden 2021 suurin tavoite saavutettuna! en todellakaan osannu odottaa että saisin kirakishoun hyppysiini näinkin pian, mutta 31.12. oli mandarakeen ilmestynyt täydellinen NRFB yksilö 30 tuhannen jenin hintaan ja eihän sitä nyt joululla ja valmistujaisjuhlilla juuri rikastuttuaan voinut jättää ostamatta...


newsflash isa on jälleen myynyt nukkeja, tehden kirakishousta mun nykyisen poppooni kolmannentoista yksilön. sopivasti saapui myös tässä 13. päivänä! tän lisäks beibi on mun kaaaikista pullip-perheen nukeista joita oon vuosien varrella omistanut jo NELJÄSKYMMENES. hui. (joo, oon myynyt 27 nukkea...... hupsista)


nimeksi tälle valikoitui pitkän nimenkeksimishässäkän jälkeen êlhildr: mun kotikutoinen hybridinimi sindarinin el/êlistä (tähti) ja muinaisnorjan hildristä (taistelu) joka on myös erään valkyrian nimi. alunperin halusin tälle tolkienvibaisen nimen, joka kuitenkin tarkoittaisi lumikristallia mut en onnistunut kikkailemaan mitään omiin nimiestetiikkoihin sopivaa joten battlestar galacticalla mennään. tykkään tosta kyl ihan tosipaljon hihi 🤍


en oo toistaseks vielä raaskinu tehä tälle muuta kuin avata boksista, vaihtaa otsiksen jakauksen sivulle ja tökätä kiiluttimiin väliaikaisripset joten valitettavasti tästä ei tule ihan yhtä yksityiskohtaista esittelypostausta kuin mitä multa yleensä tulloopi... mutta pakettiin kuului siis nuken asu (paita, hame, alushousut, kengät), ruusut (hiusten on kumilenkeillä jotka on muuten edelleen kimmoisat 13 vuoden jälkeenkin!), laplace's demon-pehmo, kortti, avain ja ständi.



mulla ei oo mitään hienoa tarinaa kuinka oisin haaveillut kirasta jo harrastuksen alkuajoista lähtien - päinvastoin, mun piti kulmikkaana yläastelaisena vihata kaikkea suosittua ja söpöä ja kirakishou kuului näihin... muita mun inhokkimalleja alkuajoilta oli kans kirsche ja prunella. :D omg.


jossain vaiheessa kuitenkin tykästyin kiraan ja ihastus oli syntynyt viimeistään, kun armahin toverini kotiutti oman kirakishounsa pari vuotta taaksepäin. jonkun aikaa sit onnistuin vastustella kirakuumetta ihan hyvin sen hankalan saatavuuden vuoksi, mutta jossain vaiheessa viime vuotta tajusin et on se kuitenkin PAKKO hankkia... 


suunnitelmissa mulla ois heittää tälle obitsu ja (ihan peräti kiinnitetyt) lisäripset, that's it. mutta toistaiseksi saa olla fullstockina kun en raaski ihan upouutta raasua alkaa heti availemaan... plus ripsien laitto kun peruukki on vielä kiinni otsassa on ÄRSYTTÄVÄÄ. voi olla et avaan jonkun toisen kolmostyypin nuken samanaikaisesti et voin mallailla ripsien symmetrisyyttä sen kaljulla naamapalalla.


se on söpö. 


mut mun pää lyö vähän tyhjää enkä keksi mistä muusta hölistä joten!! heipsuli vei! kiitos katselusta ja kirakishou on best evör!!!!

2 kommenttia:

  1. Ihan ilosena luin tän ja meinasin tulla hehkuttamaan kuinka upeaa vihdoin nähdä omistajakuvia Kirasta, aivan kuin mulla ei itsellä olisi sitä tuolla hyllyssä :'D Joka tapauksessa, paljon onnea Kirakishousta! Ihanan talvisia ja herkkiä kuvia oot siitä saanut, complimenttaa hirveen hyvin Kiran omia värejä. Järjestyksessä kolmas kuva on ehdoton suosikkini! Jotenkin onnistut aina saamaan myös boksikuvista tosi kauniita, ihailen :'D <3 On se vaan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tbh kirakishou kuitenkin löytyy niin monelta ihmiseltä et ihme kuin siitä ei oo enemmän omistajakuvia...!! kiitoskiitos ♥️♥️♥️ kira kyl sopii lumeen vaik kuin hyvin, pitää ehdottomasti kuvata sitä lisää tässä talvella! mun boksikuvista tulee aina vahingossa liian artsyja kun otan ne salamalla, kokoboksin kuvaa en ees julkassu tässä kun ikkunassa näky vaan väripläjäys eikä nukkea mailla halmeilla :DD

      Poista