2013-10-15

lehtihirviö !!

moiheiii kävin tänää kuvailemassa dalitinttikaksikkoa pihalla kun ei oo vielä syksykuvia tullu tänävuonna ollenkaan otettua!

the little ones
leaf bath

nita - sul on lehtii pipossas pösilö
yui - tietenkin, koska olen suuri ja kammottava LEHTIHIRVIÖ !!!!!!!
nita - ............. ok

---

ennenkun päätätte tottua tähän postaustahtiin niin peruutelkaas pikkuisen pruut pruut -- huomenna meinaan näihinkin kuviin ystävällisesti tonnisatastaan lainannut isosiskoni matkaa takaisin pietariin, jotenka kamera lähtee myös. olis mulla vieläkin mahdollisuudet käyttää tota äidin järkkäriä, muttakun oon jo tottunu siihen että läheltäkin saa suht. hyviä kuvia nii en haluu enää käyttää tota XDD mutta mulla olis tosiaan jo varaa omaan kameraan, joten toivottavasti piakkoin sen saan hankittua ja mahdollisesti alkaisin jopa postailemaan aktiivisesti (::

baibai o/ ((( kommentointi sallittua hihihi )))

15 kommenttia:

  1. Ihania kuvia♥ Mistä oot ostanut tuon Sugary Carnival asusetin? ♥ o ♥

    VastaaPoista
  2. Oon ihan rakastunu Nitaan ja Yuiin :3 Ja Nitan peruukki... <3 Neideillä on myös ihanat vaatteet, ja noi niiden puhumiset on hauskoja :D Asennot ja kuvakulmat on tosi söpöjä myös ^^

    VastaaPoista
  3. ihana toi punaruskea peruukki ♥ suuri LOVETUS :DD

    VastaaPoista
  4. suuri kiitos jokaiselle kommentoijalle ♥♥ ! ja homohilleri: ostin sen pullip stylestä, mutta se oli viimevuoden toukokuussa joten niitä ei enää ole siellä :(

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus :D ! Oot kyl taitava kuvaamaan :3

    VastaaPoista
  6. Nita ja Yui on ylisöpöjä! (=^・^=)
    Hienon syksyisiä kuvia. :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kawaiita kuvia~♥ Nita ja Yui on molemmat ihan super söpöjä > w < Tykkään tokasta ja tokavikasta kuvasta eniten :3 Molempien neitosten vaatteet on tosi söpöjä ja tuo pikku lehtihirviö on aika kawaii :D :3

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Oi, söpöjä kuvia. c:
    Nita ja Yui on kyllä niin suloisia dalitinttejä. nwn ♥

    VastaaPoista
  9. unohdinko edes melkein kommentoida :ddd mutta kiva postaus taas kerran !! nita on aika kooviiis ja yui on aika tyhmä ei millään pahalla nwnwnwnwn eiku hups sanoinki ton jo sulle, no ei se haittaa voin sanoo sen tässäki (:::: mun mielestä nita on aika söpsö mä voisin varrastaa sen koska en viiti varastaa voisit suuttuu tai jotai ... ??? katoin eka et miten noi lehet leijuu mut ne olikin tossa pipossa kiinni ): ei ollukaa mitenkää tosi hienoo hö ):< meinasin äsken postata mut sit katoin kuvii ja sitte luin sun postauksen ja olin sillee et enhän mä voi postata, kun nuo kuvat mun blogissa jotka piti postaa on tosi rakeisii koska ilta ja kylmä D:::: miks musta tuntuu, että tää kommentti liittyy aika vähän tähän sun postaukseen oho :ooo miten tässä näin kävi hupsis
    ++ sanon nykyää aika usein hupsis...hupsis..XDDD

    VastaaPoista
  10. Awww, molemmat dalit ovat tosi söpöjä ja kuvat on ihania. :)

    VastaaPoista
  11. kiitoksia siiri, eevi, roosa-san, will, nukkumatti ja taiksu! ♥

    nukumatey ey -- olis pitäny salee hankkii jotai öö hämähäkinseittii nii ne sais leijumaan kelaa ku respeekiä !!! huspis joo

    VastaaPoista
  12. Hei ihan epäreilua herättää ihana blogi henkiin kun eräs täällä ei ole Suomessa e____e Kuvat on söpösiä ja nuo tekstit nostavat söpöysprosenttia entisestään :3 Tahdon dalleroiseni kotiin jo, koska dalit <3 paitsi mun pitää varmaan eka tilata se.

    Tämä kommentti on hyvin järkevä ja sisällöllinen, mutta mitä muuta voisikaan odottaa jonkin noin ylisöpön näkemisen jälkeen ;3;

    VastaaPoista
  13. Mistä olet saanut tuo Yuin mekon, se on niin kawaii...>///<

    VastaaPoista